Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.06.2011 23:08 - Из размишленията на Франсоаз Саган
Автор: iliqnalazarova Категория: Лайфстайл   
Прочетен: 6443 Коментари: 0 Гласове:
2



1.,,Когато сме пияни, можем да кажем истината и никой да не ни вярва.""
2.,,Човек се ражда комарджия, както се ражда рижав, умен или злобен.""
3.,,Може да се живее с двама мъже. Един, когото обичаш, и друг, на когото позволяваш да те обича.""
4.,, Ах, никога няма да се откажа от чара на живота, защото го обичам. Красотата на дните, вълнението на нощите, главозамайването от алкохола и това от удоволствието, цигулките на нежността, възбудата от работата, здравето, това невероятно щастие да бъдеш жив, с цялото време пред себе си, целият този дълъг ден пред мен, преди сънят да ни скове отново в смъртна поза."" 5.,,Аз съм тежък случай, който не се предава лесно."" 6.,,Бракът-това е краят на ваканцията."" 7.,,Човек трябва да знае, че никога нищо не притежаваме освен кожата си, костите си и походката си и че имаме право да нямаме нищо."" 8.,,Това, което винаги ме е првличало, е да изпепелявам живота си, да пия, да се развличам, за да не мисля за нищо."" 9.,,Когато се чувстваш най-зле, тогава винаги си сам."" 10.,,Когато нямаш вече кого да прегърнеш и когато самотата е като работата ти, от която никой не се интересува, животът става тъжен."" 11.,,Да пишеш не е по-амбициозна митомания от която и да е друга, тъй като лъжата, хубавата лъжа изисква талант."" 12.,,За мен нравствеността се изразява чрез откази, чрез волята да се игнорират някои неща, например подлост и малодушие, низост, мерзост. Това е почти въпрос на естетика."" 13.,,Много тесногръдо се отнасяме с мъртвите: едва са починали и ние ги поставяме в добре затворени черни кутии и после ги спускаме в земята. Отърваваме се от тях."" 14.,,Да обичаш някого, означава да обичаш щастието на някого."" 15.,,Ако не бяхме прогонили от речника си тази непредпазлива дума, защото е непредпазливо да я казваме, бих ти казала, че те обичам."" 16.,,Не вярвам, че дрогата подтиква към творчество, защото тя ви пречи да пишете.""
17.,,Не знам защо вкарват хората в затвора, че пушат хашиш. Това са нормални хора, които се чувстват анормално.""
18.,,Всяко човешко същество е жертва на някой от тези трима диктатори: алкохола, дрогата, фармацевтиката.""
19.,,Важното е всеки да се възползва от нещо.""
20.,, Обществото осъжда своите плодове.""
21.,,Господ ми е безразличен.""
22.,,Когато започваш да се отегчаваш, да трепериш от досада, тогава трябва да бягаш.""
23.,,Тежко е да се пише след ден, прекаран в отровена атмосфера.""
24.,,По дяволите, няма да умра, без да съм писала за важните неща, които ме интересуват.""
25.,,Да напишеш роман е като да изречеш лъжа...аз обичам да лъжа. Винаги съм лъгала.""
26.,,За мен радостта е естественият изблик на щастието, а когато радостта е прикрита, това е вид изискана любезност.""
27.,,Странно, моите приятелки се делят на две категории...Тези, които си позволяват всичко с момчетата и то с всички без изключение, и тези, които не си позволяват нищо...Аз не съм такава. За мен да се отдам на един мъж не е проблем, но при едно условие: при вида му на жената да й се подкосяват краката, тя да се чувства сякаш ще рухне.""
28.,,Знам какво ми остава да направя: ще се влюбя в себе си, ще се обгрижвам, ще се пека на слънце, ще направя мускули, ще си успокоявам нервите, ще си правя подаръци, ще си хвърлям в огледалото смутени усмивки. Ще се обичам.""
29.,,Човек се дрогира, защото животът е отегчителен, хората са досадни, няма вече толкова велики идеи, след които да вървиш, липсва подем. Сякаш слагаш преграда между себе си и живота. Единственото подходящо нещо- ако искаш да се измъкнеш интелигентно от живота- това е опиумът.""
30.,,Когато се чувствам зле или отчаяна, ми се случва да пия. Хвърлям се към всичко, което ме прави екстравагантна, към всичко, което ме тласка към другите. Уискито ви тласка към другите, а опиумът ви кара да се свиете в себе си.""
31.,,Сякаш животът е само един дълъг хлъзгав път, по който с пълна скорост се плъзваме към черен и непознат тунел и където отчаяно се опитваме да забием спирачки, наречени уиски, либриум или хероин, които една след друга се чупят.""
32.,,Между един весел пияница в някоя кръчма, дебел, залитащ и отблъскващ, и слабичкия младеж, сам в стаята си, с треперещи ръце и спринцовка, забита в изпъкналата вена, се простира един свят, свят, в който ,,другите"" не съществуват: алкохоликът се налива открито, а наркоманът го прави тайно.""



Гласувай:
2


Вълнообразно


Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: iliqnalazarova
Категория: Лайфстайл
Прочетен: 376819
Постинги: 87
Коментари: 59
Гласове: 119
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930