Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.09.2009 22:37 - Актрисата Елен Колева: Гледайте ме в “Стари времена”
Автор: elenak Категория: Забавление   
Прочетен: 9899 Коментари: 2 Гласове:
2



Сериалът “Забранена любов” не ми липсва. Героинята ми стигна максимума си и започнах да зациклям

Елена Кръстева/МОНИТОР, 26 септември
 
image

- Елен, в какво играеш този сезон?

- С колегите възстановяваме „Стари времена" на Харолд Пинтър. Това представление преди година и половина се играеше в "Сфумато". Режисьор е Мартин Вангелов. Сега го възстановяваме за театралния фестивал в Ловеч, където ще играем на 2 октомври. Иска ни се да ни видят и ако ни харесат, да намерим театри в България, които да ни приютят. На сцената сме трима - Станислав Димитров, Елена Димитрова и аз. Станислав беше в Театъра на Армията, участваше и в "Царете на комедията", а Елена Димитрова е част от трупата на "Сфумато" и в момента е в Москва с "Ооо Сънят на Гогол". И двамата са талантливи. Вярно, че играем Пинтър - елитарно е представлението, психологически театър и не е атрактивно за широката публика.

- Ти проби като лице от екрана - първо във филма "Шивачки", после в сериала "Забранена любов". Очертават ли ти се снимки?

- През ноември ще участвам в един филм, който режисьорите Кристина Грозева и Петър Вълчанов ще снимат за БНТ. Но в момента текат преговори и нямам право да съобщавам подробности.

- На кастинг ли се яви?

- Не. Работила съм с режисьорите в други проекти - "Семейна терапия" и "Последната пастирка". Единият даже спечели миналата година награда "Джеймисън" за късометражно кино. Така че се познаваме и те ме поканиха за ролята. Освен този филм евентуално ще се снимам и в една българо- гръцка-кипърска продукция.

- Играеш в "Как се научих да кормувам" от Пола Вогъл в театър "София". На щат ли си там?

- Не. Просто бях поканена за тази постановка. Иначе съм на свободна практика. Така се стекоха нещата. Преди година и половина бях в трупата на Модерен театър, където се водех щатна актриса. Но през това време там не се случи нищо и започнах да се снимам в "Забранена любов". Това ограничи възможностите ми да се занимавам с театър. После пък се появи предложението за "Как се научих да кормувам". Не е вярно, че съм против щата. Просто не съм получила сериозно предложение. По времето, когато отидох в Модерен театър, ме канеха в Армията, но отказах. Сега, след като е минало време, може и да го отчитам като грешка. Но няма как да знаеш предварително. Казвах си "Модерен театър е нов проект, след като е нещо различно, може би е по-добро". Накрая или губиш, или печелиш.

- Липсва ли ти „Забранена любов", гледаш ли сериала по Нова тв?

- Честно казано, не. Липсват ми някои хора като Мария Статулова, с която имах доста хубави преживявания, но винаги мога да є се обадя. Мисля, че достигнах максимума и на героинята си като развитие, и на това, което можех да науча. В един момент започнах да зациклям на едно място. Но наистина сериалът ми даде популярност.

- В спектакъла "Как се научих да кормувам" свириш на пиано. Можеш ли, или е постановка?

- Абсолютно истинско е. Завършила съм музикална школа. Седем години учих пиано. Преподавателката ми беше рускиня и беше много амбицирана да ме прави пианистка, защото имах усет. Но това е къртовски труд, нещо, на което трябва да се отдадеш изцяло.

- Знам, че танцуваш доста добре, не са ли те канили в актуалните риалити шоута?

- Не са. Може би знаят, че съм танцувала, макар да не съм професионалист. Но майка ми е хореограф и при нея съм танцувала модерен балет. Тя е директор на единствената по рода си обединена школа по изкуствата в Монтана. Децата изучават там цигулка, пиано, китара, ударни инструменти, изобразително изкуство, класически балет, модерен балет. Майка ми е разказвала, че когато съм била втори клас, непрекъснато съм имитирала, че свиря на пиано на масата вкъщи. Записала ме е и така учих седем години. Но и пианото, и балетът не

ДОСИЕ

Родена: 31 март 1984 г.

Образование: Завършва НАТФИЗ през 2007 г.

Филмография: "Шивачки", "Карго: Изгубена невинност", "Църква за вълци", "Семейна терапия", "Последната пастирка", "Ден и нощ", "Поглед в очите".

Кръстена е на оперната певица Елена Николай.

Любима пиеса: "Човешкият глас" от Жан Кокто. Открива текста, когато е втори курс. Оттогава мисли над него и някой ден ще направи моноспектакъл.



Гласувай:
2



1. анонимен - Не знам
25.11.2009 15:55
дали е кадърна като актриса в киното и театъра, но на мен лично ми харесва изключително много. Струва ми се толкова естествена, интелигентна и разумна. Малко са младите и известни момичета в България, които не са се поддали на изкушението да изпростеят и да правят скандали, за да привлекат вниманието.
Дерзай, хората те харесват такава, каквато си!
цитирай
2. анонимен - fen
21.04.2010 15:52
кадърна е за интриги и ...едни други работи,е там казват че е наѝ кадърна...и това със скандалите-тя с това е известна...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: elenak
Категория: Забавление
Прочетен: 1533138
Постинги: 214
Коментари: 336
Гласове: 3151
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031